Ποια ήταν τα πιο συνηθισμένα παράπονα που άκουσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή το 2019

11:32 - 02/07/2020

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ήταν οι τομείς για τους οποίους δέχθηκε τις περισσότερες αναφορές και καταγγελίες, το 2019, η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, τη νέα ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής Συνήγορος του Καταναλωτή για τα πεπραγμένα […]

Διαβάστε Περισσότερα στο evros24.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ evros24.gr

Διακοπή ρεύματος σε Αγία Παρασκευή και Δίκελλα

Οδοντιατρική δράση στον Παιδικό Σταθμό Σαμοθράκης

Απεργία δημοσιογράφων: Χωρίς ειδήσεις αύριο τα κανάλια

Συλλυπητήρια Ανακοίνωση των Αστυνομικών της Αλεξανδρούπολης για το θάνατο συναδέλφου τους

Παρουσίαση βιβλίου από το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

Άννα Βίσση – «Λεκές» | Αποκλειστικά στον NRG 98.5 -teaser