Ποια ήταν τα πιο συνηθισμένα παράπονα που άκουσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή το 2019
11:32 - 02/07/2020
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ήταν οι τομείς για τους οποίους δέχθηκε τις περισσότερες αναφορές και καταγγελίες, το 2019, η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, τη νέα ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής Συνήγορος του Καταναλωτή για τα πεπραγμένα […]
Διαβάστε Περισσότερα στο evros24.gr