Νεοεληνική Γλώσσα και Πανελλαδικές: λίγες σκέψεις μετά από μια χρονιά – ορόσημο

12:54 - 01/08/2020

Ν. Αλέφαντος – Δ. Πάνος Με την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης των γραπτών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, ολοκληρώθηκε μια χρονιά που μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ορόσημο για τη διδασκαλία του μαθήματος, αλλά και για τις δυσκολίες που προέκυψαν σε αυτή – κάτι που αποτυπώθηκε τόσο στη θεματοδοσία όσο και στην αξιολόγηση του μαθήματος κατά τις Πανελλαδικές Eξετάσεις. Έχοντας πλέον την ολοκληρωμένη εικόνα ενός πλήρους ετήσιου κύκλου εφαρμογής του νέου Προγράμματος Σπουδών, μπορούμε να προβούμε σε μια σειρά από διαπιστώσεις – ενδεικτικού, ασφαλώς, και όχι αυστηρά ερευνητικού χαρακτήρα: Α. Μια πρώτη διαπίστωση είναι ότι η διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, με την υπο

Διαβάστε Περισσότερα στο esos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ esos.gr

Αστυνομική παρουσία σε Γυμνάσιο της Αττικής έπειτα από μήνυση γονέα

Απονομή του τίτλου του Επίτιμου Διδάκτορα του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών στον κ. Randy Katz

Ειδήσεις από το Πανεπιστήμιο Πατρών

Δώδεκα λάθη στον πίνακα επιλογής Υποδιευθυντών Σ.Α.Ε.Κ.

«Έφυγε» από τη ζωή ο πρώην πρύτανης του ΕΚΠΑ, Πέτρος Γέμτος

Τέσσερις προτάσεις για τον ανασχεδιασμό των Εσπερινών Λυκείων