Ξεκλείδωσε τη Ζωή: Καμπάνια Ευαισθητοποίηση για την Αιμορροφιλία

20:06 - 08/10/2020

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών με στόχο να ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε  να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Με μπλε χρώμα η Βουλή: Ευαισθητοποίηση για τη δυσλεξία

ΠολιτικήΥΓΕΙΑ  Με το σύνθημα "Δυσλ3ξία - Θείο Δώρο" φωταγωγήθηκε την Πέμπτη το Μέγαρο της Βουλής, τιμώντας την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Δυσλεξία. Το σύνθημα "Δυσλ3ξία - Θείο Δώρο" ήταν σε συμβολικό μπλε-τιρκουάζ φόντο, ως ένδειξη στήριξης και ενθάρρυνσης της συνεχούς προσπάθειας των δυσλεξικών να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δυσλεξίας και Διάσπασης Προσοχής, ένα στα δέκα παιδιά έχουν δυσλεξία, που έχει βιολογική και κυρίως κληρονομική αιτιολογία. ΒουλήδυσλεξίαευαισθητοποίησηHas video: Exclude from popular: 0

Διαβάστε το στο topontiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο