Σε αχαρτογράφητα νερά φυσικό και online εμπόριο

22:42 - 19/11/2020

Oι αλλεπάλληλες ανατροπές που βιώνει η αγορά εξαιτίας της πανδημίας δεν αφορά μόνο τα φυσικά καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων του χώρου του εμπορίου και των μικρομεσαίων επιχειρηματιών, αλλά αφορά και το ψηφιακό κανάλι. Όπως λένε οι γνώστες του χώρου, το δεύτερο lockdown και η ασταθής κατάσταση στην αγορά εργασίας μπορεί να επηρεάσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, που καλύπτουν τις ανάγκες τους από το ψηφιακό κανάλι σε αυτό το κρίσιμο διάστημα του τελευταίου τριμήνου που εμπεριέχει Black Friday, Cyber Monday αλλά και τις τελευταίες αγορές του έτους.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο