Οι οργανώσεις καταναλωτών ζητάνε λύσεις, η εποπτική αρχή δίνει συστάσεις

12:05 - 13/12/2020

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης, θεωρεί ότι για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις προϊόντων φέρουν σημαντικές ευθύνες και τα e-shops, τονίζοντας ότι το πρώτο δεκάμηνο του 2020 υπήρξαν 2770 αναφορές για e-shop, σχεδόν οι διπλάσιες από όλο το 2019, ενώ ώς το τέλος του χρόνου αναμένεται να ξεπεράσουν τις 3.000.

Διαβάστε Περισσότερα στο efsyn.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ efsyn.gr

Η στασιμότητα της απασχόλησης κρατά «παγωμένες» τις τριετίες

Υψηλές αμοιβές για τις γενικές διευθύντριες στα μουσεία ΝΠΔΔ

«Εργαλειοποίησαν το ΑΠΘ για προσωπικές και αλλότριες επιδιώξεις»

Ευρωπαϊκό ημερήσιο ρεκόρ κρουσμάτων στη Γαλλία με 271.000 μολύνσεις

Aνεμβολίαστο ΕΚΑΒ

Δεμένα στα λιμάνια κρατούν οι άνεμοι τα πλοία