Η προσέγγιση της επιστημονικής ομάδας της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου στο ζήτημα των μαθησιακών δυσκολιών
20:43 - 12/01/2021
Από την επιστημονική ομάδα της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου δημοσιοποιήθηκε μια άποψη για τις μαθησιακές δυσκολίες. Αναφέρεται στην αναγκαιότητα ενός αποτελεσματικού προγράμματος παρέμβασης και στις βασικές αρχές του. Αναλυτικά γράφει η Ειδική Παιδαγωγός ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου Ναυσικά Γκουράρου: «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο ...
The post Η προσέγγιση της επιστημονικής ομάδας της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου στο ζήτημα των μαθησιακών δυσκολιών appeared first on AgrinioNews.
Διαβάστε Περισσότερα στο agrinionews.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Μαθησιακές Δυσκολίες: Η προσέγγιση της επιστημονικής ομάδας της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου
Γράφει η Ειδική Παιδαγωγός ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου Ναυσικά Γκουράρου* Από την επιστημονική ομάδα της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου… «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» ΜΑΡΙΑ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ Κάποτε τα παιδιά που δεν ανταποκρίνονταν στις απαιτήσεις του σχολείου χαρακτηρίζονταν «έξυπνα αλλά …
Διαβάστε το στο agriniopress.gr