Τα σούπερ μάρκετ στρέφονται στη γενιά των τριαντάρηδων - Ανανέωση με Apps και νέο design
13:07 - 09/12/2019
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜάχη για να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές νεότερης ηλικίας αλλά και να ευθυγραμμιστούν με τις νέες διατροφικές τάσεις δίνουν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ, επενδύοντας σε τρία μέτωπα: στην ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων, στην υιοθέτηση των σύγχρονων τεχνολογιών και σε προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών.
Την ίδια ώρα, με φόντο την ανάκαμψη της κατανάλωσης και τις θετικές προοπτικές της οικονομίας, οι ισχυροί παίκτες ανεβάζουν ρυθμούς και επενδύσεις, εντείνοντας τα σενάρια για την εκκίνηση ενός νέου κύκλου συγκέντρωσης από τη νέα χρονιά, ενώ δεν αποκλείεται και η είσοδος ξένων παικτών.
«Το 50% των καταστημάτων που λειτουργούν σήμερα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον γι
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr