Τα σούπερ μάρκετ στρέφονται στη γενιά των τριαντάρηδων - Ανανέωση με Apps και νέο design

13:07 - 09/12/2019

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜάχη για να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές νεότερης ηλικίας αλλά και να ευθυγραμμιστούν με τις νέες διατροφικές τάσεις δίνουν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ, επενδύοντας σε τρία μέτωπα: στην ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων, στην υιοθέτηση των σύγχρονων τεχνολογιών και σε προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών. Την ίδια ώρα, με φόντο την ανάκαμψη της κατανάλωσης και τις θετικές προοπτικές της οικονομίας, οι ισχυροί παίκτες ανεβάζουν ρυθμούς και επενδύσεις, εντείνοντας τα σενάρια για την εκκίνηση ενός νέου κύκλου συγκέντρωσης από τη νέα χρονιά, ενώ δεν αποκλείεται και η είσοδος ξένων παικτών. «Το 50% των καταστημάτων που λειτουργούν σήμερα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον γι

Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ topontiki.gr

Ευρωβουλευτές ΚΚΕ: Αλληλεγγύη σε όλους τους Ουκρανούς πρόσφυγες, θύματα του ιμπεριαλιστικού πολέμου (Video)

Δημήτρης Λιγνάδης: Μηνύσεις κατά πάντων από τον Αλέξη Κούγια

Πόλεμος στην Ουκρανία – ΠΟΥ: Ζούμε την χειρότερη προσφυγική κρίση στην Ευρώπη τα τελευταία 75 χρόνια

Η Πολωνία διαθέτει όλα τα MIG-29 της στην αμερικανική κυβέρνηση

ΚΟΚ: Ποιοι κινδυνεύουν με αφαίρεση διπλώματος για… πάντα

Μαρίνα Πατούλη: Το πάρτι έκπληξη για τα γενέθλια του Βλάσση Χολέβα (Video)