Επιστολή μαθητή προς Κεραμέως: Με 20.988 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

06:56 - 20/07/2021

Ανοικτή επιστολή έστειλε μαθητής στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Ο Διονύσης συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα.Ανοικτή επιστολή του μαθητή Κατάκαλου Διονύση στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Ο Διονύσης συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα. Αξιότιμη κα υπουργέ, Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημ

Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

"Είμαι τελειόφοιτος και αποτυχημένος άριστος"

Aνοιχτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως έστειλε ένας μαθητής της 3ης Λυκείου στην οποία εκφράζει τα παράπονά του για τον τρόπο βαθμολόγησης...

Διαβάστε το στο Zougla

Ανοιχτή επιστολή μαθητή με 20.988 μόρια στην Κεραμέως: Είμαι τελειόφοιτος και αποτυχημένος άριστος

Μία ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως έστειλε μαθητής της 3ης Λυκείου μέσω της οποίας εκφράζει τα παράπονά του για τον τρόπο βαθμολόγησης των ειδικών μαθημάτων και το πώς αριστούχοι μαθητές δεν κατάφεραν να περάσουν στις πρώτες σχολές επιλογής τους. Σύμφωνα με την επιστολή που δημοσιεύει το alfavita.gr o μαθητής Διονύσης Κατάκαλου συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα. Αναλυτικά η επιστολή: «Αξιότιμη κα υπουργέ, Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου

Διαβάστε το στο Newsbeast.gr