Συρίγος: Τα αποτελέσματα της Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής θα μελετηθούν με προσοχή
20:29 - 28/07/2021
Έμφαση στη θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έδωσε ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος, μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση στη Βουλή του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, για το νέο σχολείο. Όπως τόνισε ο κ. Συρίγος, με τις νέες ρυθμίσεις αντιμετωπίζεται ένα υπαρκτό, σοβαρό, κοινωνικό πρόβλημα μέσα από μια αυστηρή μεν αλλά αξιοκρατική […]
Διαβάστε Περισσότερα στο mononews.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Συρίγος: Με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής λύνουμε ένα κοινωνικό πρόβλημα
Αυστηρή αλλά αξιοκρατική διαδικασία χαρακτήρισε ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος την θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, ωστόσο όπως είπε λύνει ένα υπαρκτό, σοβαρό, κοινωνικό πρόβλημα.Περισσότερα...
Διαβάστε το στο Cnn.grΑναστολή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, αλλά για …τώρα
«Ναι» στην αναστολή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα πανεπιστήμια, λέει ο Γραμματέας της ΚΠΕ του Κινήματος Αλλαγής Μανώλης Χριστοδουλάκης, μόνο όμως άμεσα και μόνο για φέτος και όχι αναδρομικά, όπως πρότεινε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας. «Προτείνουμε άμεση [...]
Διαβάστε το στο matrix24.grΈρευνα ΟΙΕΛΕ-Εργατικών Κέντρων για τη Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η σφαγή των αμνών!
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ το ποσοστό των φοιτητών που παίρνει πτυχίο κάθε χρόνο είναι 38% και όχι 9% όπως ψευδώς ισχυρίζεται η κ. Κεραμέως. Σύμφωνα με στοιχεία της EUROSTAT το ποσοστό των φοιτητών που εγκαταλείπουν το Ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι μόλις το 4% και είναι 2ο χαμηλότερο σε 31 Ευρωπαϊκές χώρες.Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζουν τα όσα υποστηρίχτηκαν σε συνέντευξη Τύπου της ΟΙΕΛΕ και Εργατικών Κέντρων για τους μαθητές που αποκλείστηκαν από την ανώτατη εκπαίδευση λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που εφαρμόστηκε από φέτος. Επειδή η συνέντευξη Τύπου δεν έλαβε δημοσιότητα, τα «Παιχνίδια Εξουσίας» παρουσιάζουν σήμερα το Δελτίο Τύπου της ΟΙΕΛΕ, που εμπεριέχει και τα βασικά συμπεράσματα της
Διαβάστε το στο ieidiseis.gr