ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub

11:46 - 13/11/2021

Στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού για το 2022 αναφέρθηκε στην τελετή εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη, η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub

Στην τελετή εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης, στη Θεσσαλονίκη, παραβρέθηκαν η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, κι ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης. Το άρθρο ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub εμφανίσθηκε πρώτα στο EL.

Διαβάστε το στο el.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο