Public-MediaMarkt: Νέα στρατηγική με βασικό πυλώνα τον τομέα των logistics και του last mile

17:04 - 16/12/2021

Νέα στρατηγική που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο