Τι συμβαίνει με τα e-PASS στην Αττική Οδό
16:26 - 05/01/2022
Σε έλλειψη είναι τα e-PASS της Αττικής Οδού. Πώς διαχειρίζεται την κατάσταση στην εταιρεία. Για ποιο λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα e-pass. Σε έλλειψη είναι τα e-PASS της Αττικής Οδού το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η έλλειψη πομποδεκτών έχει παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και προέκυψε από τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μικροεπεξεργαστών (microchips) που αποτελούν βασικό εξοπλισμό των συσκευών πομποδεκτών, με τις προμηθεύτριες εταιρείες να περιορίζουν τη διάθεσή τους σε όλους τους πελάτες τους. Αττική Οδός: Σχετικά με τη διάθεση ηλεκτρονικών πομποδεκτών e-PASS και Καρτών Λογαριασμού σε νέους
Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Τι συμβαίνει με τις μεταλλάξεις του κορωνοϊού
Το γεγονός ότι η μετάλλαξη Όμικρον, παρά το ότι είναι εξαιρετικά μεταδοτική εμφανίζεται με πιο ήπια συμπτώματα από τη Δέλτα, γεννά ελπίδες. Την ίδια ώρα ωστόσο, εμφανίστηκε και νέα παραλλαγή του ιού, για την οποία δεν γνωρίζουμε ούτε από πού ακριβώς προέρχεται ούτε πόσο πραγματικά επικίνδυνη είναι. Το νοσοκομείο IΗU Méditerrannée της Μασσαλίας ανακοίνωσε ότι το νέο στέλεχος κορωνοϊού εντοπίστηκε ασθενή που επέστρεφε στη Γαλλία από το Καμερούν, ο οποίος ενδέχεται να μετέδωσε τον ιό σε άλλα δώδεκα άτομα στη νότια Γαλλία.
Διαβάστε το στο naftemporiki.grΤι συμβαίνει στον Εντέν Αζάρ;
Ο ηγέτης της Τσέλσι και του Βελγίου, από τότε που μεταγράφηκε στη Ρεάλ, με ποσό-ρεκορ, (συνεχίζει να) αγνοείται
Διαβάστε το στο aek365.comΈλλειψη πομποδεκτών e-PASS στην Αττική Οδό
Την κατανόηση των χρηστών της Αττικής Οδού ζητά η εταιρεία για το πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί με τις ελλείψεις σε νέους πομποδέκτες e-PASS.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία η έλλειψη πομποδεκτών έχει παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και προέκυψε από τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μικροεπεξεργαστών (microchips) που αποτελούν βασικό εξοπλισμό των συσκευών πομποδεκτών, με τις προμηθεύτριες εταιρείες να περιορίζουν τη διάθεσή τους σε όλους τους πελάτες τους.
H καθολική δε εφαρμογή της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, τον Νοέμβριο του 2020, πολλαπλασίασε τα
Διαβάστε το στο grtimes.gr