1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

15:32 - 25/05/2022

Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ). Πριν από λίγες ημέρες οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά Το άρθρο 1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.

Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Ρεκόρ τηλεφωνημάτων στο 1555: Πάνω από 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας

Σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών σχετικά με αιτήματα που αφορούν τις υπηρεσίες του, αλλά και τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ έχει ανταποκριθεί ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στους πρώτους 10 μήνες της λειτουργίας. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο όγκος των κλήσεων «επιβεβαιώνει ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν». Ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι τα 4,44 λεπτά, ενώ το υπουργείο επισημαίνει ότι «το το 99,3% του συνόλου των ερωτ

Διαβάστε το στο Newsbeast.gr

1555: Περισσότερες από 2 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στους πρώτους 10 μήνες της λειτουργίας του έχει ανταποκριθεί σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών σχετικά με αιτήματα που αφορούν τις υπηρεσίες του, αλλά και τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν […] Το άρθρο 1555: Περισσότερες από 2 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε το στο eleftherostypos.gr

Το 1555 «απάντησε» σε 2 εκατομμύρια ασφαλισμένους μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς τ

Διαβάστε το στο lykavitos.gr

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του

Διαβάστε το στο mononews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ paraskhnio.gr

Συνάντηση Αυγενάκη-Σπανού: Επιπλέον χρηματοδοτήσεις σε γεωργούς και αλιείς σε Φθιώτιδα και Εύβοια

Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση-Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα

Κασσελάκης: Ο πρωθυπουργός να δεσμευθεί ότι η ΝΔ θα υπερψηφίσει τη σύσταση προανακριτικής

ΕΟΔΥ: Υποχώρηση στους δείκτες του κορωνοϊού

Παπανδρέου προς ΝΔ: Μας οδηγήσατε εδώ γιατί υπηρετείτε τους ισχυρούς της ελίτ

Κώστας Σκρέκας: Με έωλα επιχειρήματα προσπαθούν να πλήξουν κυβέρνηση και πρωθυπουργό για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη