Twitter: Πρόστιμο για χρήση στοιχείων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση

11:26 - 26/05/2022

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) επέβαλε πρόστιμο ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων στο Twitter για τη χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση. Συγκεκριμένα, η FTC κατηγορεί την πλατφόρμα για χρήση αριθμών τηλεφώνου και διευθύνσεων email που είχαν συλλεχθεί για την ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων. Σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα [PDF], από το 2013, […] The post Twitter: Πρόστιμο για χρήση στοιχείων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση appeared first on SecNews.gr.

Διαβάστε Περισσότερα στο secnews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ secnews.gr

Κέρκυρα: Ανήλικος hacker παραβίασε e-shop και ψώνιζε σχεδόν τσάμπα!

Η Apple ανοίγει εργαστήριο έρευνας στο Shenzhen της Κίνας

Το Underground ransomware πίσω από την επίθεση στην Casio;

Η Ransomware συμορία Rhysida παραβίασε τα συστήματα υγείας της Axis

Ο Elon Musk παρουσίασε τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan

Η Meta αφαιρεί ψεύτικους λογαριασμούς στη Μολδαβία