Twitter: Πρόστιμο για χρήση στοιχείων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση
11:26 - 26/05/2022
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) επέβαλε πρόστιμο ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων στο Twitter για τη χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση. Συγκεκριμένα, η FTC κατηγορεί την πλατφόρμα για χρήση αριθμών τηλεφώνου και διευθύνσεων email που είχαν συλλεχθεί για την ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων. Σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα [PDF], από το 2013, […]
The post Twitter: Πρόστιμο για χρήση στοιχείων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση appeared first on SecNews.gr.
Διαβάστε Περισσότερα στο secnews.gr