ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση για σύστημα ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
12:44 - 06/07/2022
Με σταθερούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού, εξελίσσεται ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών, που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της ηλεκτροκίνησης στη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.
Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Υπεγράφη η σύμβαση για το σύστημα ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.
Διαβάστε το στο thebest.grΥπεγράφη η σύμβαση για την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη
Με σταθερούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού, εξελίσσεται ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών, που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.Με σταθερούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού, εξελίσσεται ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών, που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη. Ειδικότερα, σήμερα υπεγράφη η Σύμβαση του έργου που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης […]
Διαβάστε το στο thecaller.grΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση για σύστημα ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
Με σταθερούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού, εξελίσσεται ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών, που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Διαβάστε το στο lykavitos.grΕΡΓΟΣΕ: Αποκτά ηλεκτροκίνηση η γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη
Yπεγράφη σήμερα από την ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση του έργου που αφορά στην εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών πετασμάτων, στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη. Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 84 εκατ.€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), και θα υλοποιηθεί σε ορίζοντα 30 μηνών.
Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης, τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα, περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις
Διαβάστε το στο grtimes.gr