Οι καταναλωτές επαναξιολογούν τις ανάγκες τους για ψηφιακές υπηρεσίες -Τι φοβούνται

11:50 - 17/10/2022

Μετά από την άνθηση του ψηφιακού νοικοκυριού, κατά τη διάρκεια των lockdowns της πανδημίας του COVID-19, οι ανάγκες των καταναλωτών ως προς τη συνδεσιμότητα και το περιεχόμενο φαίνεται να υποχωρούν, καθώς δίνουν πλέον προτεραιότητα στην οικονομική και ψυχική ευημερία.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο