Μουντιάλ 2022: Η Γερμανία αντικατέστησε το λογότυπο του REWE με το «OneLove» στο κέντρο Τύπου
18:14 - 25/11/2022
Μουντιάλ 2022: Η Γερμανία αντικατέστησε σήμερα στο κέντρο Τύπου το λογότυπο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ REWE, η οποία απέσυρε τη χορηγία της, εξαιτίας της διαμάχης για το περιβραχιόνιο “OneLove”. Ο τοίχος της γερμανικής αίθουσας συνεντεύξεων Τύπου που εμφανίζει όλους τους χορηγούς της ομάδας στην προπονητική «βάση» της, στο βόρειο Κατάρ, έχει από σήμερα το λογότυπο […]
Το άρθρο Μουντιάλ 2022: Η Γερμανία αντικατέστησε το λογότυπο του REWE με το «OneLove» στο κέντρο Τύπου εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Μουντιάλ 2022, Γερμανία: Ενσωμάτωσε το logo του «One Love» στον τοίχο των χορηγών της
Η Γερμανία αντικατέστησε το λογότυπο μιας αλυσίδας σούπερ μάρκετ που απέσυρε τη χορηγία της, με το logo του «One Love» στον τοίχο των χορηγών της.
Διαβάστε το στο GazzettaΜουντιάλ 2022: Η Γερμανία ενσωμάτωσε το σήμερα του One Love στον τοίχο των χορηγών της
Διαφορετικός είναι πλέον ο τοίχος που έχει στο φόντο των συνεντεύξεων Τύπου για το Παγκόσμιο Κύπελλο η εθνική Γερμανίας και παρουσιάζονται οι χορηγοί της, καθώς πλέον περιλαμβάνεται και το σήμα του One Love και το ουράνιο τόξο. Το συγκεκριμένο λογότυπο πήρε τη θέση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ REWE, που απέσυρε τη χορηγία της. Υπενθυμίζεται ότι το εν λόγω σήμα προοριζόταν να έχει θέση στα περιβραχιόνια αρκετών ομάδων ως μήνυμα υπέρ της LGBTQ+ κοινότητα, καθώς η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη στο Κατάρ, όμως η FIFA απείλησε τους αρχηγούς με κυρώσεις σε περίπτωση που τα φορούσαν. Η Γερμανία έκανε πίσω, όπως και άλλες χώρες, με αποτέλεσμα να χάσει έναν χορηγό, όμως η Ομοσπονδία αποφάσισε μ’ αυτόν
Διαβάστε το στο Newsbeast.gr