Black Friday: Aύξηση τζίρου 22% στις online αγορές ένδυσης-υπόδησης

19:02 - 29/11/2022

Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και…Περισσότερα...

Διαβάστε Περισσότερα στο Cnn.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Black Friday: Aύξηση τζίρου 22% στις online αγορές ένδυσης-υπόδησης

Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας. Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη […]

Διαβάστε το στο irafina.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Cnn.gr

Παπαδημητρίου και Βελισσάριος στην τελετή παράδοσης της ολυμπιακής φλόγας στο Καλλιμάρμαρο

e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Συντάξεις και επιδόματα μέχρι αύριο, Παρασκευή, 26 Απριλίου

Πάσχα: Αντίστροφη μέτρηση για τα σχολεία - Αύριο το τελευταίο κουδούνι

Mε λαμπάδες και ηλεκτρονικά παιχνίδια το «Καλάθι των Νονών»

Συμφωνία για μεταναστευτικό: Οργή Ράμα κατά RAI μετά από αποκαλύψεις για διεφθαρμένο συνεργάτη του

Σε ισχύ το «καλάθι του Πάσχα» - Αρνί, κατσίκι και τσουρέκια στις νέες κατηγορίες τροφίμων