Black Friday: Aύξηση τζίρου 22% στις online αγορές ένδυσης-υπόδησης
19:02 - 29/11/2022
Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και…Περισσότερα...
Διαβάστε Περισσότερα στο Cnn.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Black Friday: Aύξηση τζίρου 22% στις online αγορές ένδυσης-υπόδησης
Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας. Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη […]
Διαβάστε το στο irafina.gr