Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση του εισιτηρίου

13:32 - 13/12/2022

Το σύνθημα «Δώσ’ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» έχει η καμπάνια που ξεκίνησε ο όμιλος ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, για επαναφόρτιση του εισιτηρίου, στο… Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση του εισιτηρίου - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Ξεκίνησε η καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση του εισιτηρίου «Δωσ΄ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά»

Με το σύνθημα «Δωσ’ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» και «πρωταγωνιστή» το ίδιο το εισιτήριο, ξεκίνησε η καμπάνια του ομίλου ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, για επαναφόρτιση του εισιτηρίου στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών. Ειδικότερα, το παραπάνω σύνθημα καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA ... Περισσότερα To άρθρο Ξεκίνησε η καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση του εισιτηρίου «Δωσ΄ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε το στο

"Δωσ΄ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά": Ξεκίνησε η καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση του εισιτηρίου

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον.

Διαβάστε το στο thetoc.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο