Πληθωρισμός και ενέργεια άλλαξαν τους καταναλωτές - Το νο1 πρόβλημα και ο τρόπος που ψωνίζουν πλέον στα σούπερ μάρκετ

08:58 - 18/02/2023

Βαθύ είναι το αποτύπωμα του πληθωρισμού και η ακρίβεια στην ενέργεια στην συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, με σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού να επιζητά συγκροτημένα μέτρα παρέμβασης από την πολιτεία. Όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ  ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, τα δεδομένα της 18ης ... Περισσότερα To άρθρο Πληθωρισμός και ενέργεια άλλαξαν τους καταναλωτές - Το νο1 πρόβλημα και ο τρόπος που ψωνίζουν πλέον στα σούπερ μάρκετ δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsit

Μόντε Μόρις: Ποιος είναι ο νέος γκαρντ του Ολυμπιακού που επέλεξε ο Γιώργος Μπαρτζώκας από το NBA

Δημήτρης Χριστογιαννόπουλος (Φωτοκύκλωση): Το στοίχημα της ανακύκλωσης φωτοβολταϊκών

H Αθηνά Οικονομάκου διαψεύδει πως παντρεύεται με τον Μπρούνο Τσερέλα: «Θα φανεί στο μέλλον»

Μπλόκα αγροτών: Έφτασαν τα πρώτα τρακτέρ στον Βόλο για να αποκλείσουν το λιμάνι – Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ στην περιοχή

Bloomberg: Συμβολική η μάχη του Πιερρακάκη για το Eurogroup – Από την κρίση στην ηγεσία περνάει η Ελλάδα

Ο Δημήτρης Κουρέτας στα μπλόκα με τους αγρότες – Τραγούδισε Περπινιάδη