Rebranding στον τουρισμό της Αττικής – O σχεδιασμός του Ν. Χαρδαλιά για να καταστεί κορυφαίος προορισμός

11:00 - 28/01/2024

Ριζικές αλλαγές στον τομέα της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Αττικής ετοιμάζει η νέα διοίκηση, καθώς ο Νίκος Χαρδαλιάς έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο… Rebranding στον τουρισμό της Αττικής – O σχεδιασμός του Ν. Χαρδαλιά για να καταστεί κορυφαίος προορισμός - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Rebranding στον τουρισμό της Αττικής από τον Νίκο Χαρδαλιά

Σαρωτικές είναι οι αλλαγές στον τομέα της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Αττικής από τη νέα διοίκηση, καθώς ο Νίκος Χαρδαλιάς έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία. Ο πρώτος έχει να Το άρθρο Rebranding στον τουρισμό της Αττικής από τον Νίκο Χαρδαλιά εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.

Διαβάστε το στο paraskhnio.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Συναλλαγές με POS: Πώς θα μειωθούν οι προμήθειες – Ποιους αφορά το μέτρο

Στο Ταμπλό του Χρηματιστηρίου: Τα νέα ρεκόρ στην Titan και οι φήμες για το άλμα στην Τεχνική Ολυμπιακή

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Δημόσιο καθυστερεί τις πληρωμές στους κατασκευαστές

Αλέξης Πατέλης στη «Ν»: Οι αξιολογήσεις «τρώγονται» γιατί χαμηλώνουν το κόστος δανεισμού και βοηθάνε στην ανάπτυξη

Intrakat: Περαιτέρω βελτίωση μεγεθών για το 2024 βλέπει η διοίκηση του Ομίλου

Διάβαζε αναγγελίες θανάτου. Και ανακάλυψε τη δημογραφική επιστήμη