Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

10:00 - 18/03/2024

Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ με φόντο την ακρίβεια, σύμφωνα με ετήσια έρευνα που… Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Η συντριπτική πλειονότητα (90,3%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές ενώ οι μισοί δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη The post Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές appeared first on Protagon.gr.

Διαβάστε το στο protagon.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Συναλλαγές με POS: Πώς θα μειωθούν οι προμήθειες – Ποιους αφορά το μέτρο

Στο Ταμπλό του Χρηματιστηρίου: Τα νέα ρεκόρ στην Titan και οι φήμες για το άλμα στην Τεχνική Ολυμπιακή

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Δημόσιο καθυστερεί τις πληρωμές στους κατασκευαστές

Αλέξης Πατέλης στη «Ν»: Οι αξιολογήσεις «τρώγονται» γιατί χαμηλώνουν το κόστος δανεισμού και βοηθάνε στην ανάπτυξη

Intrakat: Περαιτέρω βελτίωση μεγεθών για το 2024 βλέπει η διοίκηση του Ομίλου

Διάβαζε αναγγελίες θανάτου. Και ανακάλυψε τη δημογραφική επιστήμη