Γιατί οι εταιρείες αλλάζουν τα σήματά τους;

21:00 - 11/04/2024

Κατά καιρούς, οι εταιρείες αλλάζουν την αισθητική του εμβλήματός τους. Το φαινόμενο έχει αρχίσει να γίνεται πιο συχνό τα τελευταία χρόνια και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό. Ως γνωστόν, το λογότυπο είναι η «οπτική αναπαράσταση μιας μάρκας» όπως θέλει η θεωρία του Μάρκετινγκ και της Αγοράς, γενικότερα. Φυσικά, αυτό ισχύει και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, ένας βιομηχανικός […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Δοκιμή: VW Tiguan 1.5 TSI DSG 150 PS

Έρχονται πρόστιμα για 2,8 εκατομμύρια Έλληνες…

Εντυπωσιακή η παρουσία της Kosmocar – Skoda στο L’Etape Greece by Tour de France

Και drones στην υπηρεσία του ΟΣΕ!

Επιχείρηση «σκούπα» στην Αττική

Συγκριτική δοκιμή: Opel Corsa 1.2T 100 PS vs VW Polo 1.0 TSI 95 PS