Η Ford ετοιμάζει τεχνολογία επιλογής διαφημίσεων

03:12 - 11/09/2024

Η Ford εξελίσσει ένα νέο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που θα παρέχει στους επιβάτες πιο στοχευμένες διαφημίσεις. Όλοι λίγο ή πολύ έχουμε αισθανθεί άβολα όταν συζητώντας ένα ζήτημα με φίλους ή γνωστούς την επόμενη στιγμή στο smartphone μας συναντάμε διαφημίσεις που αφορούν το ζήτημα ή το προϊόν για το οποίο συζητούσαμε πριν μερικά λεπτά. Πέρα από […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Hyundai Tucson

Το νέο Kia Stonic έφτασε στην ελληνική αγορά (+τιμές)

Τάισον VS Τετέ και το ντέρμπι της Τούμπας κινείται σε… ρυθμούς Βραζιλίας (vids)

Τι λέει ο κανονισμός για τον τραυματισμό τερματοφύλακα και τις καθυστερήσεις

Η Toyota υιοθετεί το Apple Car Key

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross Hybrid 145