Γιατί οι εταιρείες αλλάζουν τα σήματά τους;

02:58 - 04/11/2024

Κατά καιρούς, οι εταιρείες αλλάζουν την αισθητική του εμβλήματός τους. Το φαινόμενο έχει αρχίσει να γίνεται πιο συχνό τα τελευταία χρόνια και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό. Ως γνωστόν, το λογότυπο είναι η «οπτική αναπαράσταση μιας μάρκας» όπως θέλει η θεωρία του Μάρκετινγκ και της Αγοράς, γενικότερα. Φυσικά, αυτό ισχύει και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, ένας βιομηχανικός […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Δίμας: Σε τροχιά υλοποίησης το μεγαλύτερα έργα υποδομών στην ιστορία της Ελλάδας

Το Ford Fiesta επιστρέφει με τη βοήθεια της Renault

Μεγάλη ανάκληση για τα καινούρια KTM 390 Adventure και Duke

Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 145 HP eDCT6

Μάρκο: Αποχωρεί πριν το 2026

Πατάνε γκάζι οι Κινέζοι στην Ελλάδα. Στο 8,5% το ποσοστό τους