Kaspersky_DT_Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands

09:59 - 13/05/2025

Ενόψει της Διεθνούς Ημέρας Οικογένειας, που γιορτάζεται στις 15 Μαΐου, οι ειδικοί της Kaspersky ανέλυσαν τις ψηφιακές απειλές που χρησιμοποιούν ως δόλωμα δημοφιλή brands τα οποία απευθύνονται στην οικογένεια, όπως η Disney, η LEGO, η Toca Boca κα. Η έρευνα, βασισμένη στην παρακολούθηση επιλεγμένων λέξεων-κλειδιών, αποκάλυψε μια σταθερή αύξηση στις απόπειρες επιθέσεων, οι οποίες αυξήθηκαν […] Το άρθρο Kaspersky_DT_Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ eleftherostypos.gr

Ρωσία: Νεκρός ο Στρατηγός Σαρβάροφ μετά την έκρηξη του αυτοκινήτου – Ήταν επικεφαλής της εκπαίδευσης του ρωσικού γενικού επιτελείου στρατού

Ηράκλειο: Επιχειρηματίας 79 ετών βρέθηκε νεκρός – Είχε αυτοπυροβοληθεί στο κεφάλι

Θεσσαλονίκη: Επιτέθηκαν σε ανήλικο γιατί τους ενοχλούσε το τύμπανο κατά τη διάρκεια αγώνα

Διπλωματικές επαφές Μαϊάμι: «Παραγωγικές» αλλά χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα οι συνομιλίες ΗΠΑ-Ουκρανίας

Τρίτο τάνκερ στο στόχαστρο των ΗΠΑ στα διεθνή ύδατα της Βενεζουέλας

Γιαννιτσά: Άνοιξε τρύπα σε δρόμο μήκους 10 μέτρων – Από κάτω περνάει χείμαρρος [Εικόνες]