Kaspersky_DT_Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands
09:59 - 13/05/2025
Ενόψει της Διεθνούς Ημέρας Οικογένειας, που γιορτάζεται στις 15 Μαΐου, οι ειδικοί της Kaspersky ανέλυσαν τις ψηφιακές απειλές που χρησιμοποιούν ως δόλωμα δημοφιλή brands τα οποία απευθύνονται στην οικογένεια, όπως η Disney, η LEGO, η Toca Boca κα. Η έρευνα, βασισμένη στην παρακολούθηση επιλεγμένων λέξεων-κλειδιών, αποκάλυψε μια σταθερή αύξηση στις απόπειρες επιθέσεων, οι οποίες αυξήθηκαν […]
Το άρθρο Kaspersky_DT_Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr