Αν «έπεσε η γραμμή» σε μια συνομιλία μας με «κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών», πιθανόν να έγινε σκόπιμα
12:09 - 03/07/2025
Ένας Αμερικανός δημοσιογράφος μετά τη βλάβη στο καινούριο αυτοκίνητό του μπλέχτηκε σε μια Οδύσσεια γραφειοκρατίας, στην προσπάθεια να αποζημιωθεί. Έτσι εμβάθυνε στο σύγχρονο φαινόμενο της πολύ κακής εξυπηρέτησης, κάποιες φορές από πρόθεση, που παρατηρείται σε ιδιωτικές και κρατικές επιχειρήσεις
Διαβάστε Περισσότερα στο ProtoThema.gr