Αν «έπεσε η γραμμή» σε μια συνομιλία μας με «κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών», πιθανόν να έγινε σκόπιμα

12:09 - 03/07/2025

Ένας Αμερικανός δημοσιογράφος μετά τη βλάβη στο καινούριο αυτοκίνητό του μπλέχτηκε σε μια Οδύσσεια γραφειοκρατίας, στην προσπάθεια να αποζημιωθεί. Έτσι εμβάθυνε στο σύγχρονο φαινόμενο της πολύ κακής εξυπηρέτησης, κάποιες φορές από πρόθεση, που παρατηρείται σε ιδιωτικές και κρατικές επιχειρήσεις

Διαβάστε Περισσότερα στο ProtoThema.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ProtoThema.gr

Η μικρότερη κόρη του Μπιλ Γκέιτς πίσω από startup τεχνητής νοημοσύνης αξίας 180 εκατ. δολαρίων

Δείτε βίντεο: Αυτοκίνητο τυλίχτηκε στις φλόγες εν κινήσει στη Λαμία, γλίτωσε ο οδηγός

Οι Ουκρανοί κατηγορούν τους Ρώσους ότι επιτέθηκαν με drone σε τουρκικό εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα, δείτε βίντεο

Κηφισιά - Αστέρας Τρίπολης, Live η αναμέτρηση

Δείτε βίντεο: Η στιγμή που διοικητής της Χαμάς σκοτώνεται στη Γάζα από ισραηλινό χτύπημα

«Με τόσα… δίνει ο Ολυμπιακός τον Ελ Κααμπί – Όλη η αλήθεια για το μέλλον του»