Η τηλεκπαίδευση δεν είναι παίξε γέλασε

19:10 - 29/03/2020

Γιάννης Κασκαμανίδης Δάσκαλος, Φλώρινα Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος. Ισότιμη πρόσβαση στα δημόσια αγαθά Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η τηλεκπαίδευση έχει, ή μπορεί να έχει, καθολική ισχύ, καθώς ούτε οι εκ

Διαβάστε Περισσότερα στο esos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ esos.gr

Ξεπέρασαν τους 550 οι "εθελοντές εκπαιδευτικοί" στις ομάδες εργασίας του ΙΕΠ «Μαζί για την Εκπαίδευση»

Κ. Πιερρακάκης: Aπό ψηφιακή πλατφόρμα του ΚΕΓ η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας

Επίτιμος διδάκτορας του ΔΙ.ΠΑ.Ε. αναγορεύτηκε ο Κώστας Θ. Γραμμένος

Οι αποφάσεις για τον προγραμματισμό των εξετάσεων Γενικών Λυκείων, Λυκείων Ε.Α.Ε., Γυμνασίων, ΕΠΑΛ και Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.

Αφέθηκαν ελεύθερες χωρίς όρους η εκπαιδευτικός και η μητέρα στη Ρόδο

Κατανομή 19 θέσεων οδηγών σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)