Χαρίτσης για «Greek summer»: Αντιγραφή - φιάσκο από εταιρεία καλλυντικών με ευθύνη Μητσοτάκη

21:20 - 05/06/2020

Κριτική στον πρωθυπουργό ασκεί ο Αλ. Χαρίτσης με αφορμή το σλόγκαν της καμπάνιας της «Marketing Greece» - «greek summer is a state of mind» - το οποίο παραλληλίζει με διαφημιστικό μήνυμα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ θύμισε το βράδυ της Παρασκευής ότι «ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό» για να επισημάνει πως το κεντρικό σλόγκαν της σχετικής καμπάνιας αποτελεί προϊόν αντιγραφής.  Όπως αναφέρει ο Αλέξης Χαρίτσης σε σχετική δήλωσή του «η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνι

Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ieidiseis.gr

Στην κόψη του ξυραφιού η Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ υπόσχεται απάντηση στο Ιράν - Οι δύο γραμμές στο Πολεμικό Συμβούλιο

Μπάιντεν: «Προσηλωμένες στην ασφάλεια του Ισραήλ οι ΗΠΑ» - IDF: Θα δοθεί απάντηση στο Ιράν

Καιρός: Θερμοκρασία - ρεκόρ στα Τρίκαλα, «σκαρφάλωσε» πάνω από τους 32 βαθμούς

Κακοκαιρία «Π»: Ανεμοστρόβιλος σάρωσε Χαλκιδική και Ξάνθη, αποκλεισμένα χωριά στα Τρίκαλα - Πώς κινείται

ΚΤΕΛ Αττικής: Οδηγός επιτέθηκε με κατσαβίδι σε επιβάτη

Κάρυστος: Μαίνεται το πύρινο μέτωπο - Ανεξέλεγκτες φλόγες γύρω από τα χωριά