Η απάντηση του Θανάση Παπαθανασίου για το «Summer state of mind» στο σποτ για τον τουρισμό
13:27 - 07/06/2020
ΕΛΛAΔΑ
Απάντηση μέσω Facebook για την «υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών» -όπως αναφέρει χαρακτηριστικά- δίνει ο δημιουργός του κειμένου για το σποτ του ΕΟΤ, Θανάσης Παπαθανασίου.
«Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών. Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind. Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Σε Ευρώπη και Αμερική η φράση έχει ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές», αναφέρει.
Και συνεχίζει:
»Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr