Η απάντηση του Θανάση Παπαθανασίου για το «Summer state of mind» στο σποτ για τον τουρισμό

13:27 - 07/06/2020

ΕΛΛAΔΑ  Απάντηση μέσω Facebook για την «υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών» -όπως αναφέρει χαρακτηριστικά- δίνει ο δημιουργός του κειμένου για το σποτ του ΕΟΤ, Θανάσης Παπαθανασίου. «Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών. Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind. Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Σε Ευρώπη και Αμερική η φράση έχει ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές», αναφέρει. Και συνεχίζει: »Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι

Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ topontiki.gr

Ευρωβουλευτές ΚΚΕ: Αλληλεγγύη σε όλους τους Ουκρανούς πρόσφυγες, θύματα του ιμπεριαλιστικού πολέμου (Video)

Δημήτρης Λιγνάδης: Μηνύσεις κατά πάντων από τον Αλέξη Κούγια

Πόλεμος στην Ουκρανία – ΠΟΥ: Ζούμε την χειρότερη προσφυγική κρίση στην Ευρώπη τα τελευταία 75 χρόνια

Η Πολωνία διαθέτει όλα τα MIG-29 της στην αμερικανική κυβέρνηση

ΚΟΚ: Ποιοι κινδυνεύουν με αφαίρεση διπλώματος για… πάντα

Μαρίνα Πατούλη: Το πάρτι έκπληξη για τα γενέθλια του Βλάσση Χολέβα (Video)