Η Εθνική στρατηγική του ΣΕΤΕ για τον Ελληνικό Τουρισμό με ορίζοντα το 2030
grtimes.gr
Η εθνική στρατηγική για τον τουρισμό, με ορίζοντα το 2030, παρουσιάστηκε το Σάββατο, 9 Απριλίου στο πλαίσιο του 7oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, σε μια συζήτηση αιχμής με εξέχοντες συνομιλητές.
Τη συζήτηση συντόνισε η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η οποία επισήμανε ότι οι τάσεις που αφορούν στη βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό δίνουν -εκτός από το περιβάλλον- ιδιαίτερη βαρύτητα στην κοινωνία, τον πολιτισμό, το τοπικό χρώμα. Για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού, οι δύο έννοιες που συνοψίζουν το ζητούμενο είναι η αυθεντικότητα και ο άνθρωπος, σχολίασε η κα Δρέττα, παρατηρώντας ότι και οι δύο αυτές έννοιες, όπως προκύπτει από έρευνες, είναι βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ε
08:30 13/04/2022