Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες την εποχή του κορωνοϊού

18:51 - 24/07/2020

Μόλις ένας στους τρεις θα κάνει διακοπές φέτος, ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει προϊόντα με βασικό κριτήριο τα χρήματα που δίνει, ενώ η τήρηση του προβλεπόμενου αριθμού ατόμων και η απολύμανση των χώρων είναι τα βασικά ζητούμενα των καταναλωτών από τα καταστήματα. Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα της 2ης... The post Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες την εποχή του κορωνοϊού appeared first on Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ eleftherostypos.gr

Ρωσία: Νεκρός ο Στρατηγός Σαρβάροφ μετά την έκρηξη του αυτοκινήτου – Ήταν επικεφαλής της εκπαίδευσης του ρωσικού γενικού επιτελείου στρατού

Ηράκλειο: Επιχειρηματίας 79 ετών βρέθηκε νεκρός – Είχε αυτοπυροβοληθεί στο κεφάλι

Θεσσαλονίκη: Επιτέθηκαν σε ανήλικο γιατί τους ενοχλούσε το τύμπανο κατά τη διάρκεια αγώνα

Διπλωματικές επαφές Μαϊάμι: «Παραγωγικές» αλλά χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα οι συνομιλίες ΗΠΑ-Ουκρανίας

Τρίτο τάνκερ στο στόχαστρο των ΗΠΑ στα διεθνή ύδατα της Βενεζουέλας

Γιαννιτσά: Άνοιξε τρύπα σε δρόμο μήκους 10 μέτρων – Από κάτω περνάει χείμαρρος [Εικόνες]