Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες την εποχή του κορωνοϊού
18:51 - 24/07/2020
Μόλις ένας στους τρεις θα κάνει διακοπές φέτος, ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει προϊόντα με βασικό κριτήριο τα χρήματα που δίνει, ενώ η τήρηση του προβλεπόμενου αριθμού ατόμων και η απολύμανση των χώρων είναι τα βασικά ζητούμενα των καταναλωτών από τα καταστήματα. Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα της 2ης...
The post Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες την εποχή του κορωνοϊού appeared first on Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr