myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
08:21 - 01/08/2020
ΕΛΛAΔΑ
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης. Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες. Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι στιγμής
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
myKEPlive: 114 ψηφιακά ραντεβού την πρώτη ημέρα λειτουργίας
Διαβάστε το στο myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα ... Διαβάστε περισσότερα
To άρθρο myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Διαβάστε το στο myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του…
Διαβάστε το στο NewsBombMyKEPlive: Συνολικά 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα λειτουργίας
Άμεση φαίνεται πως ήταν η κινητοποίηση των πολιτών από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του myKEPlive...
Διαβάστε το στο Newsbeast.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Aπό τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.
Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες. Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από τ
Διαβάστε το στο thestival.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα – Δείτε πώς λειτουργεί!
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης. Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα,...
The post myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα – Δείτε πώς λειτουργεί! appeared first on Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε το στο eleftherostypos.grΣε λειτουργία το myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ήδη ραντεβού
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.
The post Σε λειτουργία το myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ήδη ραντεβού appeared first on TheCaller.Gr.
Διαβάστε το στο thecaller.grΤι πρέπει να γνωρίζετε για το myKEPlive - 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.
Διαβάστε το στο real.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.
Διαβάστε το στο Cnn.grΗλεκτρονικά ΚΕΠ: 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού την πρώτη μέρα
Πρεμιέρα έκαναν τα ηλεκτρονικά ΚΕΠ (myKEPlive) και 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους.
Ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους τέσσερα άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και τέσσερις επιχειρηματίες.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης έχει δηλώσει ότι στους στόχους του είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας που θα έχει και ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση των πολιτών, την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και το τέλος στις «ουρές».
Στόχος να μπει τέλος στις ουρές
Στόχος της σύστασης της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη μετάβαση των πολ
Διαβάστε το στο pronews.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
myKEPlive: Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης. Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που […]
Διαβάστε το στο tilegrafimanews.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.
Διαβάστε το στο analitis.grMyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού από τις πρώτες ώρες λειτουργίας
MyKEPlive: Στόχος της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς τη μετάβαση τους στα ΚΕΠ.
Διαβάστε το στο pagenews.grmyKEPlive: Πόσοι πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη ημέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας
του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν
το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο...
Διαβάστε το στο ekriti.grmyKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης. Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» […]
The post myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα appeared first on tromaktiko.
Διαβάστε το στο tromaktiko.gr