MyKEPLive: 114 ραντεβού την πρώτη ημέρα λειτουργίας, ποιες υπηρεσίες προσφέρει

11:16 - 01/08/2020

Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.Με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες. Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κόσμου στο διάστημα της πρ

Διαβάστε Περισσότερα στο dikaiologitika.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ dikaiologitika.gr

«Φρένο» στα πάρτι στη Γερμανία με εντολή Μέρκελ, πάνω από 2000 κρούσματα κορονοϊού σήμερα

Τα σχολεία αποκτούν Σύμβουλο Σχολικής Ζωής

«Ανοιχτή πληγή» τα κορονοπάρτι στην Αθήνα, με δεμένα χέρια η ΕΛ.ΑΣ.

«Πρεμιέρα» για τις 100.000 προσλήψεις με επιδότηση, οδηγίες για τις αιτήσεις, ποιοι αποκλείονται

Κλειστά σχολεία: Συνεχίζει να «φουντώνει» η λίστα από το υπουργείο Παιδείας

Η απόφαση της ΕΟΚ που «διαλύει» κάθε αναπτυξιακό πρόγραμμα