Πώς η BP έφθασε να πουλάει… 150 εκατ. κούπες καφέ

09:48 - 15/09/2020

Η αγορά του πετρελαίου κάποτε αποτελούσε το μήλον της έριδος για τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες έδιναν αγώνα δρόμου για να εδραιώσουν τη θέση τους ανάμεσα στους βασικούς «παίχτες» αυτού του χρυσοφόρου κλάδου. Πλέον, όμως, η κατάσταση έχει αλλάξει άρδην. Η χαμηλή τιμή του μαύρου χρυσού, η εξασθενημένη ζήτηση και η στροφή προς εναλλακτικές μορφές ενέργειας έχουν επιφέρει σημαντική ζημιά στο πρεστίζ του αργού.

Διαβάστε Περισσότερα στο kathimerini.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ kathimerini.gr

Το «lockdown» αύξησε κατά σχεδόν 60% το ομοσπονδιακό χρέος στις ΗΠΑ

Χ. Θεοχάρης: Λελογισμένο ρίσκο το άνοιγμα των επιχειρήσεων τουρισμού

Υπέρ μηχανισμού αλληλεγγύης για το μεταναστευτικό στην ΕΕ η Επίτροπος Γιόχανσον

«Ιανός»: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Κεφαλονιά, Ιθάκη και Ζάκυνθος

Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου επεκτείνει τη δραστηριότητά του στη χειμερινή σεζόν

Επικοινωνία Μέρκελ – Ερντογάν για Ανατολική Μεσόγειο