Breaking the Glass Ceiling Μέρος 2ο: Νέα έρευνα της για τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις
16:25 - 10/11/2020
Advertorial
Η Vodafone, εκπόνησε το δεύτερο μέρος της έρευνας “Breaking the Glass Ceiling”, σε συνεργασία με τον Οργανισμό για την Επαγγελματική Ενδυνάμωση των Γυναικών Women On Top αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της σε εταιρικές πολιτικές και πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των γυναικών. Το 2ο μέρος της έρευνας έχει στόχο να μελετήσει σε βάθος πώς διαμορφώνεται η θέση και οι προοπτικές των γυναικών στις ελληνικές επιχειρήσεις, με τα νέα δεδομένα της πανδημίας.
Τα ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι οι γυναίκες πλήττονται δυσανάλογα από τις οικονομικές και επαγγελματικές επιπτώσεις της πανδημίας:
Το 47,1% των γυναικών αναφέρουν ότι στις νέες συνθήκες εκείνες είναι που απολύονται πρώτες
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr