Οι «γενναιόδωρες» παροχές στη ΔΕΘ και το «προεκλογικό άρωμα»
11:26 - 12/09/2021
Με έμφαση στη νέα γενιά αλλά στα νοικοκυρά και στις επιχειρήσεις, και με το σύνθημα «Η Ελλάδα αλλάζει», ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από τη ΔΕΘ παρουσίασε τη στρατηγική της κυβέρνησης στην εποχή μετά την “μελανή” περιπέτεια της πανδημίας αν και πολλοί βλέπουν εκλογές.
Σε μια προσπάθεια φυγής προς τα εμπρός, μετά και τον δύσκολο Αύγουστο των πυρκαγιών, επιχείρησε να σηματοδοτήσει μία νέα αρχή, με δυναμική επανεκκίνηση ειδικά για τους νέους και τη μεσαία τάξη.
Το “δύσκολο” κοινό των 18 – 35
Καθόλου τυχαία στις πρώτες θέσεις του ακροατηρίου στο Βελλίδειο καθόταν νέα παιδιά, καθώς ο Πρωθυπουργός, σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία, είχε σχεδιάσει ένα πλέγμα μέτρων ειδικά για τη νέα γενιά, π
Διαβάστε Περισσότερα στο pronews.gr