Σούπερ μάρκετ: Ο τζίρος του 2021, τα μηνύματα για το 2022 και η επίπτωση των ανατιμήσεων

13:00 - 06/02/2022

Οριακά ανοδικά (+0,6%) έκλεισε το 2021 για τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής καταναλωτικών προιόντων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου IRI, την περυσινή χρονιά ο τζίρος σε αξία των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη μη συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων της Lidl) διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 7,951 δισ. ευρώ έναντι 7,905 δισ. ευρώ το 2020.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Συναλλαγές με POS: Πώς θα μειωθούν οι προμήθειες – Ποιους αφορά το μέτρο

Στο Ταμπλό του Χρηματιστηρίου: Τα νέα ρεκόρ στην Titan και οι φήμες για το άλμα στην Τεχνική Ολυμπιακή

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Δημόσιο καθυστερεί τις πληρωμές στους κατασκευαστές

Αλέξης Πατέλης στη «Ν»: Οι αξιολογήσεις «τρώγονται» γιατί χαμηλώνουν το κόστος δανεισμού και βοηθάνε στην ανάπτυξη

Intrakat: Περαιτέρω βελτίωση μεγεθών για το 2024 βλέπει η διοίκηση του Ομίλου

Διάβαζε αναγγελίες θανάτου. Και ανακάλυψε τη δημογραφική επιστήμη