Accenture: Κρίση συνάφειας μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων

13:24 - 27/09/2022

Η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών (88%) πιστεύει ότι οι καταναλωτές και οι εργαζόμενοι αλλάζουν ταχύτερα από ό,τι αλλάζουν οι επιχειρήσεις, γεγονός που οδηγεί σε μια κρίση συνάφειας, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture. «Εξωτερικοί παράγοντες -όπως οικονομικοί, πολιτικοί ή περιβαλλοντικοί- επηρεάζουν τους ανθρώπους περισσότερο από ποτέ, καθιστώντας τη ζωή τους πιο περίπλοκη και τις αγοραστικές τους αποφάσεις πολυπαραγοντικές», δήλωσε ο Baiju Shah, επικεφαλής στρατηγικής της Accenture Song. «Υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ του τι χρειάζονται οι καταναλωτές και του τι προσφέρουν οι επιχειρήσεις, δημιουργώντας έτσι ένα χάσμα συνάφειας. Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες μπορούν να γεφυρώσουν αυτό

Διαβάστε Περισσότερα στο grtimes.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ grtimes.gr

Η Κοινωνία της Πληροφορίας στο Viber! (VIDEO)

Δήμος Κιλκίς: Δωρεάν στειρώσεις και σήμανση για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς

Θ. Κοντογεώργης: Η οικονομική ενίσχυση των πολιτών ζητούμενο της κυβέρνησης στον δύσκολο χειμώνα (VIDEO)

Συγκλονιστικό βίντεο: Η στιγμή της έκρηξης στη γέφυρα της Κριμαίας-Έρευνα για τα αίτια διέταξε ο Πούτιν

Θεσσαλονίκη: Προσπάθησαν να κλέψουν ρούχα από κατάστημα αλλά τους «τσάκωσε» το αντικλεπτικό

Ρωσία: Παγιδευμένο όχημα προκάλεσε την έκρηξη στη γέφυρα–«Οτιδήποτε παράνομο πρέπει να καταστραφεί», λέει το Κίεβο (VIDEO)