Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart

07:50 - 10/05/2023

Αποτελώντας την νούμερο ένα μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα το 2022,  η Μέλισσα Κίκιζας θέτει σε στρατηγική προτεραιότητα την εξωστρέφεια, διατηρώντας ανοιχτό το «ραντάρ» της για ενίσχυση της δραστηριότητάς μέσω νέων… Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: Επιλεκτικά ανοδικά με το βλέμμα στα εταιρικά μεγέθη

Παγκόσμιο Βαρόμετρο ManpowerGroup: Μόνο το 65% των εργαζομένων νιώθει εργασιακή ασφάλεια – Ένας στους 2 βιώνει καθημερινό άγχος

Ο Μπιλ Γκέιτς βγάζει στο σφυρί το «μυστικό» εκπληκτικό σούπερ γιοτ του

Μανώλης Μητσιάς – «Δεν ήσουν έρωτας»: Μία ανατρεπτική μουσική πρόταση

Τι προβλέπει η Axia Ventures για τα οικονομικά αποτελέσματα της Πειραιώς

Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας – χωρίς γυμναστήριο