Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart
07:50 - 10/05/2023
Αποτελώντας την νούμερο ένα μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα το 2022, η Μέλισσα Κίκιζας θέτει σε στρατηγική προτεραιότητα την εξωστρέφεια, διατηρώντας ανοιχτό το «ραντάρ» της για ενίσχυση της δραστηριότητάς μέσω νέων…
Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr