Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα
17:28 - 11/12/2023
Η Deloitte Ελλάδος διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα σε περισσότερες από 55 ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο να αποτυπώσει την αντίληψη της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας σχετικά με το επίπεδο καινοτομίας στη χώρα, καθώς και το πώς η καινοτομία θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μοχλός αύξησης της ανταγωνιστικότητας. Εννιά στους 10 ερωτηθέντες υποστήριξαν πως ο οργανισμός τους θα προωθήσει
Το άρθρο Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.
Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr