Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα

17:28 - 11/12/2023

Η Deloitte Ελλάδος διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα σε περισσότερες από 55 ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο να αποτυπώσει την αντίληψη της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας σχετικά με το επίπεδο καινοτομίας στη χώρα, καθώς και το πώς η καινοτομία θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μοχλός αύξησης της ανταγωνιστικότητας. Εννιά στους 10 ερωτηθέντες υποστήριξαν πως ο οργανισμός τους θα προωθήσει Το άρθρο Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.

Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ paraskhnio.gr

Συνέντευξη Μητσοτάκη στο κεντρικό δελτίου του ΣΚΑΪ το βράδυ της Πέμπτης

Κικίλιας για ΑΙΓΙΣ: Μέσα σε 9 μήνες προκηρύξαμε διαγωνισμούς ύψους 1,5 δισ. ευρώ – Θα δώσουμε μάχη το καλοκαίρι

Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Η ζωή της μετά το «Survivor» και ο νέος της σύντροφος

Ελεονώρα Μελέτη: Απαντά για τις χυδαίες επιθέσεις που δέχεται για την απόφασή της να κατέβει στις Ευρωεκλογές

Μητσοτάκης για το Πρόγραμμα “Αιγίς”: Η πρόληψη, η καταστολή και η αποκατάσταση, το τρίπτυχο για την προστασία της ανθρώπινης ζωής

Κεραμέως από Βρυξέλλες: Η Τεχνική Υποστήριξη της Κομισιόν, πολύτιμος αρωγός στα μεταρρυθμιστικά επιτεύγματα της χώρας μας