Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα

17:28 - 11/12/2023

Η Deloitte Ελλάδος διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα σε περισσότερες από 55 ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο να αποτυπώσει την αντίληψη της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας σχετικά με το επίπεδο καινοτομίας στη χώρα, καθώς και το πώς η καινοτομία θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μοχλός αύξησης της ανταγωνιστικότητας. Εννιά στους 10 ερωτηθέντες υποστήριξαν πως ο οργανισμός τους θα προωθήσει Το άρθρο Deloitte: Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.

Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ paraskhnio.gr

Τι λέει ο αγροτοσυνδικαλιστής Ανεστίδης για τις φερόμενες ψευδείς δηλώσεις αγροτεμαχίων (video)

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ και ο 12χρονος γιος του ετοίμασαν χριστουγεννιάτικα γεύματα για άστεγους

Τα Labubu «μετακομίζουν» στο Χόλιγουντ: Η Sony Pictures ετοιμάζει live-action ταινία

Πώς «ακούγονται» το Δέλτα του Αξιού και η λίμνη Ορεστιάδα;

Γιώργος Κώτσηρας στην «P»: «Όταν διαταράσσεται η οικονομική ισορροπία, ενισχύεται ο λαϊκισμός»

Το ΕΡΤChristmas και φέτος στις οθόνες μας