11% αύξηση στους εμπορικούς επισκέπτες της Detrop Boutique και της Artozyma

18:45 - 26/02/2020

Με 11% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma κατέγραψαν από τις 22-24 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης τον «παλμό» των εξελίξεων και την καινοτομία στην εγχώρια παραγωγή υψηλής ποιότητας τροφίμων. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι εμπορικοί επισκέπτες από το εξωτερικό ήταν αυξημένοι συνολικά κατά 46%, γεγονός που καταδεικνύει την διευρυνόμενη διεθνοποίηση των δύο εκθέσεων, που μεταξύ άλλων δίνουν έμφαση στις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες εξάγουν τρόφιμα delicatessen στις διεθνείς αγορές. Detrop Boutique και Artozyma συγκέντρωσαν φέτος 355 εκθέτες (άμεσους & έμμεσους) από 16 χώρες, σε 7 εκθεσιακά περίπτερα, ενώ υποδέχθηκαν συνολικά

Διαβάστε Περισσότερα στο thestival.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ thestival.gr

Δ. Νεάπολης – Συκεών: Με 143 μονάδες ενισχύθηκε η Δημοτική Τράπεζα Αίματος

Ένα αφιέρωμα στον δημιουργό Μανώλη Ρασούλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Γιατί δεν πρέπει να τον αφήνετε μόνο του τον σκύλο σας στην ακρογιαλιά

Δωρεάν εξετάσεις για την πρόληψη της οστεοπόρωσης στον Δ. Πυλαίας- Χορτιάτη

H "Μήδεια" του Μποστ έρχεται στο Θέατρο Γης

Μουσικό ταξίδι με την Γλυκερία στο Ωραιόκαστρο