Στον «αέρα» για τρίτη χρονιά η καμπάνια τουριστικής προβολής

08:11 - 25/07/2025

«Μπλεξίματα» προέκυψαν ξαφνικά στο υπουργείο Τουρισμού για τον διαγωνισμό με τίτλο «Τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας – Rebranding», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και ο προϋπολογισμός του φτάνει στα 15 εκατ. ευρώ. Τον συγκεκριμένο διαγωνισμό ανέλαβε να φέρει εις πέρας το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ), παρότι το αντικείμενό του δεν είναι συναφές με […]

Διαβάστε Περισσότερα στο tanea.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ tanea.gr

Ολυμπιακός: Θετικός στο ενδεχόμενο συζήτησης για τον Σέιμπεν Λι

Αποχώρησε με φορείο ο Παβλένκα έπειτα από σφοδρή σύγκρουση με τον Σφιντέρσκι

Υπόθεση Έπσταϊν: Αδελφή θύματος τον είχε καταγγείλει το 1996, αλλά το FBI δεν έκανε τη δουλειά του

ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός 2-0: «Ασπρόμαυρο» πάρτι με άφαντους «πράσινους» καλεσμένους

Σουδάν: Δέκα νεκροί σε αγορά του Νταρφούρ από επίθεση μη επανδρωμένου αεροσκάφους

Αιμίλιος Χειλάκης: «Έλεγε να μην με πάρουν στις “Άγριες Μέλισσες” γιατί ήμουν φίλος του Λιγνάδη»