«Χρυσές» δουλειές για τα σούπερ μάρκετ: Εκτοξεύθηκαν τα έσοδά τους ενόψει κορωνοϊού
06:37 - 24/04/2020
Σημαντική αύξηση κατά 30,7% παρουσίασαν συγκριτικά με πέρσι τα σούπερ μάρκετ της χώρας μας το διάστημα από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι τις 12 Απριλίου, την περίοδο δηλαδή από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος κορωνοϊού στην Ελλάδα.
Μάλιστα, ο συνολικός τους τζίρος ανέρχεται πέριξ τα 1,36 δισ. ευρώ.
Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,2% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.
Στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (28,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (47,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (37,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (15,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η
Διαβάστε Περισσότερα στο pronews.gr