Έρευνα ΕΒΕΘ: Πανδημία και ακρίβεια “φοβίζουν” τους καταναλωτές- αισιοδοξούν οι επιχειρήσεις
10:50 - 22/10/2021
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά...
The post Έρευνα ΕΒΕΘ: Πανδημία και ακρίβεια “φοβίζουν” τους καταναλωτές- αισιοδοξούν οι επιχειρήσεις appeared first on GRTimes.gr.
Διαβάστε Περισσότερα στο grtimes.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
«Βαρόμετρο ΕΒΕΘ»: Απαισιόδοξοι οι καταναλωτές, αισιοδοξούν οι επιχειρηματίες
Μειωμένη απαισιοδοξία, παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία του κορονοϊού και αυξημένη τάση για αποταμίευση, θετικότερες εκτιμήσεις από τις επιχειρήσεις, αλλά και...
Διαβάστε το στο Zougla