Ακρίβεια: Στροφή καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στα χύμα
15:26 - 18/09/2022
Σε φθηνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οδηγεί τους καταναλωτές η ακρίβεια, που ροκανίζει τα εισοδήματά τους, αλλά και ο πληθωρισμός, ενώ η μείωση των προσφορών ωθεί τους καταναλωτές να σκεφτούν δύο φορές πριν κάνουν τα ψώνια τους. Κάτι που συνεπάγεται στροφή σε φθηνότερες λύσεις, όπως είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα χύμα, ταυτόχρονα με τον περιορισμό του όγκου των αγορών.
Και όμως, ακόμη και με αυτές τις πυροσβεστικές λύσεις ο λογαριασμός είναι υψηλότερος σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε προ ημερών η IRI, οι τιμές στα σούπερ μάρκετ έχουν αυξηθεί μεσοσταθμικά κατά 4% στο επτάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ωστόσο το μικρό ποσοστό αποδ
Διαβάστε Περισσότερα στο grtimes.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Οι καταναλωτές στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας λόγω ακρίβειας
Στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ κάνουν οι καταναλωτές εξαιτίας της ακρίβειας και των αυξανόμενων τιμών σε βασικά αγαθά στα ράφια. Πλέον οι καταναλωτές αναζητούν σχεδόν συστηματικά τις ευκαιρίες αλλά και τα πιο οικονομικά προϊόντα που είναι συνήθως αυτά που ανήκουν στις ιδιωτικές ετικέτες. Συγκεκριμένα, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος σε συνδυασμό […]
Διαβάστε το στο irafina.grΣούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια ευνοεί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Ιδιωτικής ετικέτας (Private Label – PL) είναι όλο και μεγαλύτερο ποσοστό των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ. Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος σε συνδυασμό με το σφοδρό κύμα ανατιμήσεων στο ράφι, απόρροια της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης τιμών των πρώτων υλών, αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες...
Διαβάστε το στο otavoice.gr