#Μάρκετινγκ

Η Αλεξάνδρα Ανθίδου για τα ΒορΟινά (ΗΧΗΤΙΚΟ)

grtimes.gr
Στα μεγάλη οινική εκδήλωση «ΒορΟινά» που έχει γίνει θεσμός αναφέρθηκε η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Ένωσης «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» Αλεξάνδρα Ανθίδου μιλώντας το απόγευμα της Πέμπτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλησπέρα», στον Real Fm 107,1. Τα ΒορΟινά θα πραγματοποιηθούν στην Προβλήτα 1 του λιμανιού, το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για την πιο ξεχωριστή εκδήλωση κρασιού στην Ελλάδα, μία μοντέρνα εκδοχή της παραδοσιακής γιορτής κρασιού, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό, γνώστες και μη της αέναης οινικής μας κληρονομιάς. Ακούστε όλα όσα είπε η Αλεξάνδρα Ανθίδου στη Μαρία Σαμολαδά: Το πρόγραμμα Στην εκθεσιακή διάταξη των τραπεζιών στα ΒορΟινά, τα
18:56 22/09/2022

United Group: Νέος αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ ο Quique Vivas

mononews.gr
Κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και ΜΜΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova
13:10 21/09/2022

Διαγωνισμός για υποτροφίες του Perrotis College

grtimes.gr
Στη διενέργεια διαγωνισμού για τη διάθεση υποτροφιών σε δύο προπτυχιακά προγράμματα του, προχωρά το Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Θα διεξαχθεί –με φυσική ή διαδικτυακή παρουσία- το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022. Συγκεκριμένα, είναι διαθέσιμες: Δύο πλήρεις και μία 50% υποτροφία σπουδών για το προπτυχιακό πρόγραμμα «Περιβαλλοντική Επιστήμη» μία πλήρης υποτροφία για το προπτυχιακό πρόγραμμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ». Πληροφορίες και αιτήσεις γίνονται δεκτές στα τηλέφωνα: 2310492848 και 2310492761 Η Περιβαλλοντική Επιστήμη είναι πολύπλευρο πεδίο έρευνας που εστιάζει στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ του εδάφους, του νερού, του αέρα στη βιόσφαιρα και των ζωντανών οργανισμών της, μελετώντα
15:50 07/09/2022

ΑΠΘ: E-learning με τίτλο «Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό»

neolaia.gr
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το προσφερόμενο e-learning του ΑΠΘ.
19:46 06/09/2022

Προηγμένες Μέθοδοι Σχεδιασμού, Τεχνολογίας & Μάνατζμεντ Προϊόντων από Ξύλο

karditsanews.gr
 Ανακοινώνεται ολιγοήμερη παράταση υποβολής αιτήσεων στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Προηγμένες Μέθοδοι Σχεδιασμού, Τεχνολογίας & Μάνατζμεντ Προϊόντων από Ξύλο» με τις εξής τρεις (3) εξειδικεύσεις: α) Σχεδιασμός προϊόντων, β) Τεχνολογία & Κατασκευές και γ) Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ, του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου & Σχεδιασμού (ΔΕΞΥΣ) της Σχολής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, για το ...
17:46 06/09/2022

Ακρίβεια: Οι 10 τρόποι για αντιμετώπισή της – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

lamianow.gr
Για ένα δύσκολο φθινόπωρο προετοιμάζονται τα ελληνικά νοικοκυριά. Οι καταναλωτές υπό τον φόβο της επιδείνωσης της ενεργειακής κρίσης αλλά και ενός νέου κύματος ανατιμήσεων σε είδη ευρείας κατανάλωσης, αναζητούν τρόπους για να περιορίσουν, στο μέτρο του εφικτού, τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και της ακρίβειας στην καθημερινότητα τους. Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, «οι μεγάλες ανατιμήσεις στα περισσότερα αγαθά και οι αδιανόητες τιμές της ενέργειας χαμηλώνουν το βιοτικό επίπεδο των καταναλωτών». Οι προσεχείς χειμερινοί μήνες, σύμφωνα με τον κ. Μπάλτα, θα
22:58 03/09/2022

Νικήτας Αργυρόπουλος: Σε ρόλο μοντέλου για τη συλλογή ρούχων του αδερφού του, Άρη

okmag.gr
Ο Άρης Αργυρόπουλος σπουδάζει Media και Μάρκετινγκ στο Άμστερνταμ. Έχει όμως ήδη κάνει το πρώτο του επιχειρηματικό βήμα δημιουργώντας το δικό του brand με ρούχα. Για της ανάγκες της νέας του συλλογής κλήθηκε και ο μεγαλύτερος αδερφός του, Νικήτας Αργυρόπουλος να αναλάβει χρέη μοντέλου. Ο μεγάλος γιος της Μαρίας Μπακοδήμου και του Δημήτρη Αργυρόπουλου ποζάρει […] The post Νικήτας Αργυρόπουλος: Σε ρόλο μοντέλου για τη συλλογή ρούχων του αδερφού του, Άρη appeared first on OK.
23:32 21/08/2022

Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας: Πόσες ώρες περνάμε γελώντας με τους φίλους μας;

grtimes.gr
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας (Σάββατο 30 Ιουλίου), διεξήχθη και στην Ελλάδα έρευνα που αποκαλύπτει ότι όταν ένας άνθρωπος χαρακτηρίζεται από τα στοιχεία του καλού ακροατή, όπως το να μπορεί να κάνει τον άλλον να γελάει και να του λέει πάντα την αλήθεια, τότε πληροί τις προϋποθέσεις για να δημιουργηθούν φιλίες που διαρκούν μια ζωή. Η καλύτερη παρέα φίλων της Disney, ο Μίκυ, η Μίννι, ο Ντόναλντ, η Νταίζυ, ο Πλούτο και ο Γκούφυ, αποτελούν παράδειγμα των ιδανικών εκπροσώπων που δημιουργούν «φιλίες ζωής». Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η μέση φιλία στην Ελλάδα διαρκεί σχεδόν δύο δεκαετίες. Αθήνα, 29 Ιουλίου 2022: Σύμφωνα με νέα έρευνα της Disney που αποκαλύφθηκε σήμερα, ενόψει της Δ
12:34 30/07/2022

«Grow» για την Upstream στον τομέα του αυτοματοποιημένου προσωποποιημένου μάρκετινγκ  

naftemporiki.gr
Αυτοματοποιημένη Προσωποποιημένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ είναι το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Upstream, μέσω της πλατφόρμας της Grow.  Μιλώντας στο naftemporiki.gr ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, εξηγεί πως εξελίσσεται πλέον σε εταιρεία ΜarTech (marketing technology), στοχεύοντας στη διεθνή αγορά αλλά και αξιοποιώντας το ελληνικό τεχνολογικό ταλέντο.
13:16 17/07/2022

Αντέχουν ακόμη τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα παρα την ακριβεια – Τα προτιμούν οι καταναλωτές οταν ειναι ακόμη σε “λογική” τιμή

olympia.gr
Πρώτα στη ζήτηση των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα και κυρίως αυτά της ευρείας κατανάλωσης, φτάνει να υπάρχει ευνοϊκή γι΄αυτούς σχέση ποιότητας-τιμής. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών «τα επώνυμα προϊόντα κυριαρχούν στην αντίληψη των καταναλωτών ως […] Αντέχουν ακόμη τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα παρα την ακριβεια – Τα προτιμούν οι καταναλωτές οταν ειναι ακόμη σε “λογική” τιμή - olympia
11:16 16/07/2022

Προσφορές, εκπτώσεις και ψηφιακές αγορές – Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες, τι δείχνει νέα έρευνα

NewsBomb
Έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά με 1.145 συμμετέχοντες που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ…Περισσότερα...
08:20 16/07/2022

Η Ιαπωνία τίμησε τον Σπύρο Καπράλο με το Παράσημο του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου

grtimes.gr
Το Παράσημο του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου, Χρυσών Ακτινών μετά Ταινίας, απένειμε στον πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σπύρο Καπράλο, ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Γιασουνόρι Νακαγιάμα, σε ειδική τελετή στην οικία του Πρέσβη. Η απονομή του Παράσημου του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου, μία από τις πιο σημαντικές διακρίσεις του ιαπωνικού κράτους, έγινε μετά από απόφαση του υπουργού Εξωτερικών της Ιαπωνίας, Γιοσιμάσα Χαγιάσι, ως αναγνώριση της πολύτιμης συνεισφοράς του κ. Καπράλου στην ενδυνάμωση των σχέσεων Ιαπωνίας και Ελλάδας μέσω του αθλητισμού και της συμβολής του στην διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο. O Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα δήλωσε: «Η κυβέρνηση τ
13:26 12/07/2022

Ποιες είναι οι νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία

grtimes.gr
Ενώ πολλές από τις αλλαγές στον κλάδο των ξενοδοχείων είναι εδώ για να μείνουν, οι ειδικοί προβλέπουν ορισμένες νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία για το 2022. Η 80 Days παρουσιάζει σε μελέτη της, τις νέες τάσεις μάρκετινγκ ξενοδοχείων για φέτος. Στην μελέτη αναλύθηκαν βασικές πληροφορίες από δημοφιλείς πηγές τρίτων, όπως η Expedia και το TripAdvisor. Ποιες είναι οι νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία Διαφημιστικές καμπάνιες ξενοδοχείων εστιασμένες σε βίντεο. Το 82% του συνόλου των καταναλωτικών διαδικτύου, θα είναι εστιασμένο σε βίντεο το 2022. Μικρότεροι χρόνοι κράτησης Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν και φέτος να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σε όλο και πιο μικρότερους χρόνους, συχνά επιλέγ
11:30 11/07/2022

Στο στόχαστρο η Uber: Αμφιλεγόμενες τακτικές και χειραγώγηση για να επιβληθεί στην αγορά

grtimes.gr
Η εταιρεία Uber βρέθηκε χθες Κυριακή στο επίκεντρο ενός σκανδάλου μετά την τεράστια έρευνα που διεξήγαγαν δημοσιογράφοι οι οποίοι την κατηγόρησαν ότι στο παρελθόν «παραβίασε τη νομοθεσία» και χρησιμοποίησε βίαιες μεθόδους για να επιβληθεί στην αγορά, παρά τις επιφυλάξεις πολιτικών και εταιρειών ταξί. «Δεν έχουμε δικαιολογήσει και δεν αναζητούμε δικαιολογίες για τις συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τις τρέχουσες αρχές μας ως εταιρεία», επεσήμανε η Τζιλ Χέιζελμπέικερ αντιπρόεδρος της Uber αρμόδια για το Μάρκετινγκ και τις Δημόσιες Σχέσεις σε ανακοίνωσή της. «Ζητάμε από το κοινό να μας κρίνει από τα όσα κάναμε τα πέντε τελευταία χρόνια και από τα όσα θα κάνουμε τα επόμενα», πρόσθεσε. Η βρετανική ε
10:52 11/07/2022

Uber: Έρευνα «βόμβα» για το πώς η εταιρεία υιοθέτησε βίαιες και παράνομες μεθόδους με στόχο να επιβληθεί στην αγορά

Newsbeast.gr
Αντιμέτωπη με ένα παγκόσμιο σκάνδαλο φαίνεται πως έρχεται η Uber. Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας τεράστιας έρευνας η εταιρεία προσέγγιζε ηγέτες, ανώτατους αξιωματούχους, ολιγάρχες ακόμη και βαρόνους των ΜΜΕ προκειμένου να προωθηθούν τα συμφέροντα της εταιρείας. Η εταιρεία Uber βρέθηκε χθες Κυριακή στο επίκεντρο ενός σκανδάλου μετά την τεράστια έρευνα που διεξήγαγαν δημοσιογράφοι οι οποίοι την κατηγόρησαν ότι στο παρελθόν «παραβίασε τη νομοθεσία» και χρησιμοποίησε βίαιες μεθόδους για να επιβληθεί στην αγορά, παρά τις επιφυλάξεις πολιτικών και εταιρειών ταξί. «Δεν έχουμε δικαιολογήσει και δεν αναζητούμε δικαιολογίες για τις συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τις τρέχουσες αρχές μας ως εταιρεία»,
09:44 11/07/2022

Προς εταιρίες δημοσκοπήσεων: Όταν αναφέρεστε στο Πολιτικό Μάρκετινγκ, να ξέρετε τι ρωτάτε για να μην γελοιοποιείστε! Λίγος σεβασμός σε μας και στον κόσμο!

hellasjournal.com
Του ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ* - Νέα Υόρκη Παρακολούθησα την ψεσινή συζήτηση στην τηλεόραση του Σίγμα, με τα αποτελέσματα
06:00 08/07/2022

Διαμαρτυρία στο ΑΠΘ: “Βόμβα” στα θεμέλια των ΑΕΙ το νέο νομοσχέδιο (VIDEO)

grtimes.gr
Πανεπιστημιακοί του ΑΠΘ, του ΔΙΠΑΕ, αλλά και φοιτητικοί σύλλογοι αντιτίθενται στο νέο νομοσχέδιο της Κυβέρνησης και ζητούν την ολική του απόσυρση. Κατά του νέου νομοσχεδίου είναι Πανεπιστημιακοί του ΑΠΘ, του ΔΙΠΑΕ και φοιτητικοί σύλλογοι που συγκεντρώθηκαν λίγο μετά τις 12:00 μ.μ. το μεσημέρι της Τρίτης (5/7) έξω από την Πρυτανεία του ΑΠΘ μετά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για «ιδιωτικοποίηση» της Ανώτατης Εκπαίδευσης, όπως τονίζουν. Επιπλέον, φοιτητικοί σύλλογοι του ΑΠΘ, έχουν συγκεντρωθεί από νωρίς το πρωί φωνάζοντας συνθήματα και κρατώντας πανό κατά του νομοσχεδίου, της Κυβέρνησης και του Πρύτανη του ΑΠΘ. «Ζητάμε την ολική απόσυρση του νομοσχεδίου, διότι το συγκεκριμένο είναι βόμβα στα θ
13:30 05/07/2022

Το Νέο Μάρκετινγκ στο κόσμο που έρχεται

grtimes.gr
Από τότε που ο άνθρωπος βγήκε από το πρωτόγονο περιβάλλον που επί χιλιάδες χρόνια ζούσε, άρχισε σιγά-σιγά να διαβιώνει σε οργανωμένες κοινωνίες με αγροτικό κυρίως αλλά και αστικό χαρακτήρα. Η βάση για τη νέα πια και οργανωμένη του ζωή ήταν η συναλλαγή. Αυτή η συναλλακτική του δραστηριότητα αποτέλεσε πλέον το νέο παραδοσιακό οικονομικό και επιστημονικό του περιβάλλον. Μια δραστηριότητα που έχει σαν βάση τη συμφωνία των δύο ή περισσότερων μερών και αποσκοπεί στην ανταλλαγή αγαθών και υπηρεσιών (bartering). Με τον καιρό αυτές οι ανταλλαγές πήραν κατά βάση τη μορφή της αγοράς και της πώλησης και έγιναν με την πληρωμή ενός χρηματικού ποσού που ονομάζεται τιμή. Με την πάροδο του χρόνου και με την πολ
16:58 30/06/2022

Σημαντική διάκριση για τη Λουξ

Newsbeast.gr
H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας.  Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Γεώργιο Αυλωνίτη.  Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο στις 20 Ιουνίου, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”. Κατά την απονομή, την οποία
16:46 24/06/2022

Σημαντική διάκριση για τη Πατρινή Λουξ: Τιμήθηκε με το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022

dete.gr
H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας. Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού […]
15:36 23/06/2022

Φορτώνουμε νέα post...

End of content

No more pages to load