#Μάρκετινγκ

«Grow» για την Upstream στον τομέα του αυτοματοποιημένου προσωποποιημένου μάρκετινγκ  

naftemporiki.gr
Αυτοματοποιημένη Προσωποποιημένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ είναι το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Upstream, μέσω της πλατφόρμας της Grow.  Μιλώντας στο naftemporiki.gr ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, εξηγεί πως εξελίσσεται πλέον σε εταιρεία ΜarTech (marketing technology), στοχεύοντας στη διεθνή αγορά αλλά και αξιοποιώντας το ελληνικό τεχνολογικό ταλέντο.
13:16 17/07/2022

Αντέχουν ακόμη τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα παρα την ακριβεια – Τα προτιμούν οι καταναλωτές οταν ειναι ακόμη σε “λογική” τιμή

olympia.gr
Πρώτα στη ζήτηση των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα και κυρίως αυτά της ευρείας κατανάλωσης, φτάνει να υπάρχει ευνοϊκή γι΄αυτούς σχέση ποιότητας-τιμής. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών «τα επώνυμα προϊόντα κυριαρχούν στην αντίληψη των καταναλωτών ως […] Αντέχουν ακόμη τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα παρα την ακριβεια – Τα προτιμούν οι καταναλωτές οταν ειναι ακόμη σε “λογική” τιμή - olympia
11:16 16/07/2022

Προσφορές, εκπτώσεις και ψηφιακές αγορές – Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες, τι δείχνει νέα έρευνα

NewsBomb
Έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά με 1.145 συμμετέχοντες που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ…Περισσότερα...
08:20 16/07/2022

Η Ιαπωνία τίμησε τον Σπύρο Καπράλο με το Παράσημο του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου

grtimes.gr
Το Παράσημο του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου, Χρυσών Ακτινών μετά Ταινίας, απένειμε στον πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σπύρο Καπράλο, ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Γιασουνόρι Νακαγιάμα, σε ειδική τελετή στην οικία του Πρέσβη. Η απονομή του Παράσημου του Τάγματος του Ανατέλλοντος Ηλίου, μία από τις πιο σημαντικές διακρίσεις του ιαπωνικού κράτους, έγινε μετά από απόφαση του υπουργού Εξωτερικών της Ιαπωνίας, Γιοσιμάσα Χαγιάσι, ως αναγνώριση της πολύτιμης συνεισφοράς του κ. Καπράλου στην ενδυνάμωση των σχέσεων Ιαπωνίας και Ελλάδας μέσω του αθλητισμού και της συμβολής του στην διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο. O Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα δήλωσε: «Η κυβέρνηση τ
13:26 12/07/2022

Ποιες είναι οι νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία

grtimes.gr
Ενώ πολλές από τις αλλαγές στον κλάδο των ξενοδοχείων είναι εδώ για να μείνουν, οι ειδικοί προβλέπουν ορισμένες νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία για το 2022. Η 80 Days παρουσιάζει σε μελέτη της, τις νέες τάσεις μάρκετινγκ ξενοδοχείων για φέτος. Στην μελέτη αναλύθηκαν βασικές πληροφορίες από δημοφιλείς πηγές τρίτων, όπως η Expedia και το TripAdvisor. Ποιες είναι οι νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία Διαφημιστικές καμπάνιες ξενοδοχείων εστιασμένες σε βίντεο. Το 82% του συνόλου των καταναλωτικών διαδικτύου, θα είναι εστιασμένο σε βίντεο το 2022. Μικρότεροι χρόνοι κράτησης Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν και φέτος να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σε όλο και πιο μικρότερους χρόνους, συχνά επιλέγ
11:30 11/07/2022

Στο στόχαστρο η Uber: Αμφιλεγόμενες τακτικές και χειραγώγηση για να επιβληθεί στην αγορά

grtimes.gr
Η εταιρεία Uber βρέθηκε χθες Κυριακή στο επίκεντρο ενός σκανδάλου μετά την τεράστια έρευνα που διεξήγαγαν δημοσιογράφοι οι οποίοι την κατηγόρησαν ότι στο παρελθόν «παραβίασε τη νομοθεσία» και χρησιμοποίησε βίαιες μεθόδους για να επιβληθεί στην αγορά, παρά τις επιφυλάξεις πολιτικών και εταιρειών ταξί. «Δεν έχουμε δικαιολογήσει και δεν αναζητούμε δικαιολογίες για τις συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τις τρέχουσες αρχές μας ως εταιρεία», επεσήμανε η Τζιλ Χέιζελμπέικερ αντιπρόεδρος της Uber αρμόδια για το Μάρκετινγκ και τις Δημόσιες Σχέσεις σε ανακοίνωσή της. «Ζητάμε από το κοινό να μας κρίνει από τα όσα κάναμε τα πέντε τελευταία χρόνια και από τα όσα θα κάνουμε τα επόμενα», πρόσθεσε. Η βρετανική ε
10:52 11/07/2022

Uber: Έρευνα «βόμβα» για το πώς η εταιρεία υιοθέτησε βίαιες και παράνομες μεθόδους με στόχο να επιβληθεί στην αγορά

Newsbeast.gr
Αντιμέτωπη με ένα παγκόσμιο σκάνδαλο φαίνεται πως έρχεται η Uber. Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας τεράστιας έρευνας η εταιρεία προσέγγιζε ηγέτες, ανώτατους αξιωματούχους, ολιγάρχες ακόμη και βαρόνους των ΜΜΕ προκειμένου να προωθηθούν τα συμφέροντα της εταιρείας. Η εταιρεία Uber βρέθηκε χθες Κυριακή στο επίκεντρο ενός σκανδάλου μετά την τεράστια έρευνα που διεξήγαγαν δημοσιογράφοι οι οποίοι την κατηγόρησαν ότι στο παρελθόν «παραβίασε τη νομοθεσία» και χρησιμοποίησε βίαιες μεθόδους για να επιβληθεί στην αγορά, παρά τις επιφυλάξεις πολιτικών και εταιρειών ταξί. «Δεν έχουμε δικαιολογήσει και δεν αναζητούμε δικαιολογίες για τις συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τις τρέχουσες αρχές μας ως εταιρεία»,
09:44 11/07/2022

Προς εταιρίες δημοσκοπήσεων: Όταν αναφέρεστε στο Πολιτικό Μάρκετινγκ, να ξέρετε τι ρωτάτε για να μην γελοιοποιείστε! Λίγος σεβασμός σε μας και στον κόσμο!

hellasjournal.com
Του ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ* - Νέα Υόρκη Παρακολούθησα την ψεσινή συζήτηση στην τηλεόραση του Σίγμα, με τα αποτελέσματα
06:00 08/07/2022

Διαμαρτυρία στο ΑΠΘ: “Βόμβα” στα θεμέλια των ΑΕΙ το νέο νομοσχέδιο (VIDEO)

grtimes.gr
Πανεπιστημιακοί του ΑΠΘ, του ΔΙΠΑΕ, αλλά και φοιτητικοί σύλλογοι αντιτίθενται στο νέο νομοσχέδιο της Κυβέρνησης και ζητούν την ολική του απόσυρση. Κατά του νέου νομοσχεδίου είναι Πανεπιστημιακοί του ΑΠΘ, του ΔΙΠΑΕ και φοιτητικοί σύλλογοι που συγκεντρώθηκαν λίγο μετά τις 12:00 μ.μ. το μεσημέρι της Τρίτης (5/7) έξω από την Πρυτανεία του ΑΠΘ μετά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για «ιδιωτικοποίηση» της Ανώτατης Εκπαίδευσης, όπως τονίζουν. Επιπλέον, φοιτητικοί σύλλογοι του ΑΠΘ, έχουν συγκεντρωθεί από νωρίς το πρωί φωνάζοντας συνθήματα και κρατώντας πανό κατά του νομοσχεδίου, της Κυβέρνησης και του Πρύτανη του ΑΠΘ. «Ζητάμε την ολική απόσυρση του νομοσχεδίου, διότι το συγκεκριμένο είναι βόμβα στα θ
13:30 05/07/2022

Το Νέο Μάρκετινγκ στο κόσμο που έρχεται

grtimes.gr
Από τότε που ο άνθρωπος βγήκε από το πρωτόγονο περιβάλλον που επί χιλιάδες χρόνια ζούσε, άρχισε σιγά-σιγά να διαβιώνει σε οργανωμένες κοινωνίες με αγροτικό κυρίως αλλά και αστικό χαρακτήρα. Η βάση για τη νέα πια και οργανωμένη του ζωή ήταν η συναλλαγή. Αυτή η συναλλακτική του δραστηριότητα αποτέλεσε πλέον το νέο παραδοσιακό οικονομικό και επιστημονικό του περιβάλλον. Μια δραστηριότητα που έχει σαν βάση τη συμφωνία των δύο ή περισσότερων μερών και αποσκοπεί στην ανταλλαγή αγαθών και υπηρεσιών (bartering). Με τον καιρό αυτές οι ανταλλαγές πήραν κατά βάση τη μορφή της αγοράς και της πώλησης και έγιναν με την πληρωμή ενός χρηματικού ποσού που ονομάζεται τιμή. Με την πάροδο του χρόνου και με την πολ
16:58 30/06/2022

Σημαντική διάκριση για τη Λουξ

Newsbeast.gr
H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας.  Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Γεώργιο Αυλωνίτη.  Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο στις 20 Ιουνίου, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”. Κατά την απονομή, την οποία
16:46 24/06/2022

Σημαντική διάκριση για τη Πατρινή Λουξ: Τιμήθηκε με το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022

dete.gr
H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας. Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού […]
15:36 23/06/2022

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο «Δίολκος» στα βραβεία Made in Greece 2022

Cnn.gr
Τα βραβεία «Made in Greece» της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ο καταξιωμένος θεσμός που είναι αφιερωμένος στις εταιρείες που παράγουν στην Ελλάδα αναδεικνύοντας τους «δημιουργούς του σύγχρονου υλικού πολιτισμού», απονεμήθηκαν το βράδυ…Περισσότερα...
15:28 21/06/2022

Πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης στο Ψηφιακό Marketing Τουρισμού από το ΙΝΣΕΤΕ

e-dimosio.gr
Το Ινστιτούτο Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» έχει αναλάβει την υλοποίηση της Πράξης «Συμβουλευτική Υποστήριξη, Κατάρτιση και Πιστοποίηση στο αντικείμενο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ για ανέργους έως 29 ετών σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον κλάδο του Τουρισμού» . Η Πράξη αποσκοπεί στη παροχή υπηρεσιών επαγγελματικής συμβουλευτικής […] The post Πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης στο Ψηφιακό Marketing Τουρισμού από το ΙΝΣΕΤΕ appeared first on e-dimosio.gr.
11:56 15/06/2022

ΠΚΜ: Δωρεάν σεμινάριο ψηφιακής επιχειρηματικότητας για εργαζομένους και στελέχη

grtimes.gr
Δωρεάν διαδραστικό σεμινάριο με τίτλο: “Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα και Νέες Τάσεις στον Αγροδιατροφικό Τομέα” για εργαζομένους και στελέχη του Ιδιωτικού Τομέα διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Οι σύγχρονες ψηφιακές τάσεις του Αγροδιατροφικού Τομέα μπορούν να λειτουργήσουν ως ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ποια είναι η θέση της επιχείρησής σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα; Εάν θέλετε να μάθετε, δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το Εκπαιδευτικό Διαδραστικό Σεμινάριο με τίτλο “Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα και Νέες Τάσεις στον Αγροδιατροφικό Τομέα”, που διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “INTERNISA”. Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο είναι διάρκε
21:12 09/06/2022

Στις ΗΠΑ, ο Hugin ξόδεψε 24 εκατομμύρια δολάρια για να πετά λάσπη στον Menendez! Ο Hugin έχασε, ο Menendez κέρδισε καθαρά!

hellasjournal.com
Του ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ* - Νέα Υόρκη Αναμφίβολα, οι ΗΠΑ, ανέκαθεν αποτελούσαν την κύρια πηγή του Μάρκετινγκ, τόσο
06:02 04/06/2022

Ζαχαράκη – Αναστασοπούλου: Προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Νότια Κορέα

Newsbeast.gr
Η Υφυπουργός Τουρισμού, κα. Σοφία Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου συμμετείχαν σε γεύμα εργασίας με εκπροσώπους πέντε μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτορείων της Νοτίου Κορέας  στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) που διοργανώθηκε από τη Διεθνή Πρωτοβουλία «Επανεκκίνηση της Ελληνικής Οικονομίας» της AHEPA Αχαΐας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και την Πρεσβείας της Ελλάδος στην Σεούλ. Στο γεύμα συμμετείχαν, επίσης, ο Πρέσβης της Νοτίου Κορέας στην Ελλάδα κ. Jung II Lee, ο Πρόεδρος της Επιτροπής «Restart of the Greek Economy», κ. Δημήτρης Μουτούσης, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και
13:34 27/05/2022

Η Αλ. Ανθίδου για τις «Ανοιχτές Πόρτες 2022» (ΗΧΗΤΙΚΟ)

grtimes.gr
Στις «Ανοιχτές Πόρτες 2002 και στις εκδηλώσεις που προγραμματίζουν τα οινοποιεία των Δρόμων του Κρασιού Βορείου Ελλάδος αναφέρθηκε η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Ένωσης «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» Αλεξάνδρα Ανθίδου μιλώντας το απόγευμα της Τρίτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλησπέρα», στον Real Fm 107,1. Όπως είπε η κυρία Ανθίδου οι Ανοιχτές Πόρτες επιστρέφουν μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω του κορωνοϊού. Στις φετινές εκδηλώσεις συμμετέχουν 20 επισκέψιμα οινοποιεία των Δρόμων του Κρασιού Βορείου Ελλάδος που ανοίγουν τις πόρτες τους αυτό το σαββατοκύριακο 28 και 29 Μαΐου για ξεναγήσεις και γευστικές δοκιμές. Παράλληλα, κάποια από τα οινοποιεία έχου
18:20 24/05/2022

ACS Smartpoint Lockers: Πρώτη παρουσίαση στο κοινό στην ECDM Expo 2022

mikrometoxos.gr
Η ACS παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τα νέα ACS Smartpoint Lockers, στο περίπτερο Α1 της έκθεσης ECDM Expo 2022, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο. Στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν στους επισκέπτες της έκθεσης, της οποίας […]
16:50 19/05/2022

“Rebranding στην Αισθητική” με το 1ο Συνέδριο Κοσμητολογίας

grtimes.gr
To 1o Συνέδριο Αισθητικής και Κοσμητολογίας συνδιοργάνωσαν με επιτυχία το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και η Ένωση Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος, στο HotelNikopolis Thessaloniki. Το διήμερο συνέδριο είχε ως κύριο θέμα«Rebranding στην Αισθητική́». Η συμμετοχή ήταν μεγάλη από όλη την Ελλάδα, όπως και από φορείς επαγγελματικούς και ακαδημαϊκούς. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στις παρακάτω θεματικές: -Αντιμετώπιση των προκλήσεων της εποχής -Νέες τεχνολογίες στην αισθητική́ και κοσμητολογία. Ομιλητές του διήμερου συνεδρίου ήταν: - Η Δρ Εύη Πρωτόπαπα ομότιμη Καθηγήτρια ΠΑ.Δ.Α., - η Δρ Ιουλία Αρμάγου της εταιρίας Juliette Armand, - η κα Γλυκερία Γκατζογιάννη από την Farcom, - ο κ. Δ
18:52 11/05/2022

Φορτώνουμε νέα post...

End of content

No more pages to load